»Kinematografi po Evropi si v času okrevanja po covidu-19 prizadevajo, da bi se gledalci vrnili v kinodvorane, z videom na zahtevo pa so filmi postali široko dostopni tudi za gledalce zunaj prestolnice.«
»To je film, ki ga gledalci morajo videti v kinu.«
»Režiserka Marija Zidar je z upodobitvijo likov dosegla tako zelo intimne odnose, da se gledalec lahko popolnoma vživi v zgodbo.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«
»čutno zasičenje, ki gledalca potegne v nelagodno sanjsko stanje«
»Nabito polna dvorana, ne samo da je dihala s filmom, ampak se je smejala skupaj z njim. Včasih na glas, včasih pa prav pridušeno, kot da bi v smehu gledalci hoteli izbrisati svojo identifikacijo z zgodbo. In na trenutke je dvorana bučala v nadidentifikaciji. Dbest.«
»Vulkanski izbruh digitalnih podob gledalca popelje globlje v kruto realnost našega sodobnega sveta.«
»Okoliščine, v katerih se najdejo dekleta, so skrajne z namenom gledalca pozvati k razmisleku o nečem, kar kot odrasli pogosto pozabimo, in sicer gnevu, ki v nas vznikne, ko se zavemo svojega položaja.«
»In potem bi rad izzval gledalca. Z mulcem ostanemo v resničnem času. Gleda v prospekt, ga spet odloži, postaja nemiren. Mamo vpraša: Kako dolgo še? In ona mu reče: štiri minute in 45 sekund, umiri se.«
»Zdi se, da filmi postajajo vedno bolj preprosti. Hotel sem se upreti tej težnji in ugotoviti, ali lahko film gledalca zasuje z neskončnimi vprašanji.«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju