»Kinematografi po Evropi si v času okrevanja po covidu-19 prizadevajo, da bi se gledalci vrnili v kinodvorane, z videom na zahtevo pa so filmi postali široko dostopni tudi za gledalce zunaj prestolnice.«
»To je film, ki ga gledalci morajo videti v kinu.«
»Režiserka Marija Zidar je z upodobitvijo likov dosegla tako zelo intimne odnose, da se gledalec lahko popolnoma vživi v zgodbo.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«
»čutno zasičenje, ki gledalca potegne v nelagodno sanjsko stanje«
»Nabito polna dvorana, ne samo da je dihala s filmom, ampak se je smejala skupaj z njim. Včasih na glas, včasih pa prav pridušeno, kot da bi v smehu gledalci hoteli izbrisati svojo identifikacijo z zgodbo. In na trenutke je dvorana bučala v nadidentifikaciji. Dbest.«
»Vulkanski izbruh digitalnih podob gledalca popelje globlje v kruto realnost našega sodobnega sveta.«
»Okoliščine, v katerih se najdejo dekleta, so skrajne z namenom gledalca pozvati k razmisleku o nečem, kar kot odrasli pogosto pozabimo, in sicer gnevu, ki v nas vznikne, ko se zavemo svojega položaja.«
»In potem bi rad izzval gledalca. Z mulcem ostanemo v resničnem času. Gleda v prospekt, ga spet odloži, postaja nemiren. Mamo vpraša: Kako dolgo še? In ona mu reče: štiri minute in 45 sekund, umiri se.«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
»Zdi se, da filmi postajajo vedno bolj preprosti. Hotel sem se upreti tej težnji in ugotoviti, ali lahko film gledalca zasuje z neskončnimi vprašanji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju